De jaarlijks terugkerende seniorenmiddag wordt georganiseerd op zaterdag 15 februari 2020, zoals gewoonlijk ieder jaar een week voor het Zwaluwse Carnaval los barst. Dit jaar doen we dit al weer voor de 41e keer. Het lijkt ieder jaar wel drukker te worden op deze middag voor 55 plussers en dat is voor het comité alleen maar leuk en geeft iedere keer weer meer energie om deze middag te mogen organiseren.
De middag begint om 13.30 uur maar het blijkt dat velen al staan te dringen zo rond 13.00 uur om maar een goed plaatsje te kunnen bemachtigen. Ook dat doet het comité goed als blijkt dat er zoveel interesse is voor deze middag. Ongeveer 180 stoelen worden klaargezet en dit is de meeste jaren maar net genoeg.
Dit jaar is voor het thema: “Zwaloes Theater” gekozen. Er zullen weer een keur van Zwaluwse artiesten op het podium verschijnen met meestal bekende liedjes.
Zoals hierboven reeds vermeld dit jaar voor de 41e keer en wij halen heel veel herinneringen terug Uit De Ouwe Doos en hopen dat de Seniorenmiddag mag blijven bestaan en ook de komende jaren voor veel plezier zal blijven zorgen. Aan het comité zal het niet liggen. Zoals gebruikelijk wordt er een woordje gedaan door een afgevaardigde van de gemeente Drimmelen. Ook een praatje van onze Prins Pimmeke den Eerste, de Mistery Guest en aanwezigheid van de Bayerse Dorpskapel staat op het programma.
Kortom een gezellige middag met koffie en cake, tussendoor enkele hapjes en aan het eind de verloting en als slot natuurlijk het Zwaluws Lied: ‘Tussen Made en Moerdijk’ Wij zien jullie graag op 15 februari a.s. in zalencentrum Den Domp om 13.30 uur (zaal open om 13.00 uur).
Het Senioren comité