Dinsdag 9 april 9.30 – 11.30 uur; Budgetplan
Hoe maakt ik een begroting? Wat is het nut daar eigenlijk van? Waarom zou ik mijn inkomsten en uitgaven op een rijtje willen zetten?
Vrijdag 19 april 9.30 – 11.30 uur; Administratie
Wat moet ik toch met al die brieven en e-mails van bedrijven en instanties? Wat staat er nu in de brieven en moet ik dat echt allemaal bewaren? En zo ja, hoe berg ik dat dan goed op?
Dinsdag 7 mei 9.30 – 11.30 uur; Besparen & Bezuinigen
Hoeveel zou ik eigenlijk op mijn spaarrekening moeten hebben staan? En hoe zorg ik er nu toch voor dat ik écht dit geld bij elkaar kan sparen? Waarom moet dit überhaupt?
Donderdag 16 mei 9.30 – 11.30 uur; Belastingen & Toeslagen
Kan ik geld terugkrijgen van de Belastingdienst? Of hoe komt het toch dat ik iedere keer die toeslagen moet terugbetalen? Een sociaal raadslid komt uitleg geven.
Wilt u misschien nog wat meer informatie? Neem gerust even contact op met Sanneke de Bont of Angela Tode via 076 – 502 77 88 of mail even naar drimmelen@surplus.nl.
Als u wilt deelnemen vragen wij u zich even aan te melden, zodat we weten hoeveel mensen we kunnen verwachten. De locatie volgt zodra we een idee hebben van het aantal deelnemers.